"Majd meglátja, hogy ő - még nem tudja, pontosan, hogy mit, de - valami neki magának is tetsző valódi és jó dolgot fog csinálni az életéből. Olyat például, amilyen néha a beeső napfény csíkja a szőnyegen. (...) Vagy akár, amilyen a bodzaillat annak, aki szereti." (Ottlik Géza: Buda)

2017. december 31., vasárnap

Ez történt 2017-ben a blogon

Idén is sikerült jó pár izgalmas embert és helyet bemutatnom az Aranynapok blogon, és jó néhány érdekes gyerek- és ifjúsági irodalmi eseményről, könyvszemléről, könyvfesztiválról és kiállításról írtam. Emlékezetes napokat töltöttem Bolognában, ahol részt vettem a  Nemzetközi Gyerekkönyvvásáron és a Nemzetközi Gyerekkönyvtanács regionális konferencián is.






Jártunk kínai teaszertartáson, megismerkedtem Kauker Szilvivel, a MOZA alapítójával, Gáncs Kristóffal, az Ökumenikus Segélyszervezet oszlopos tagjával, írtam a KACS Műhelyről, skandináv kedvenceim közül bemutattam Astrid Lindgrent és Erlend Loe-t, a hazai illusztrátorok közül Grela Alexandrát és Treszner Barbarát, írtam a Könyvmecénás kezdeményezésről és Franck Pavloffról, Nagy Klaudia képzőművészről, a révfülöpi Káli 44 Vendégházról és a Nivegy-völgyi Vidéki Házról, a Tagyon Birtokról és az ERESZ Borbisztróról. Elsőként tesztelhettük a Bartók Pagonyban megnyílt Rumini Kalandszobát, és rengeteg izgalmas gyerekkönyvet. 


Idén többször is jártam Svájcban és Franciaországban, ahol az elzászi borvidéken barangoltunk és Colmart is felfedeztük, sőt még a párizsi jégkorong-világbajnokságot sem hagytuk ki. Ősszel pedig a Comói-tónál jártuk végig a villákkal és eldugott öblökkel szegélyezett partot. 




Rengetegen játszottatok a Facebook-oldalunkon meghirdetett játékokon! 
 Nagyon köszönöm a felajánlott ajándékokat, a rengeteg hozzászólást és megosztást. Nyerhettetek könyveket a Cerkabella, a Csimota, a Scolar, a Naphegy kiadóktól és izgalmas nyereményeket ajánlottak fel a korábban már a blogon bemutatott alkotók. Köszönöm, hogy játszottatok velünk!
Remélem, hogy jövőre is sokan olvassátok a blogot és még több izgalmas embert és helyet tudok nektek bemutatni.

A blogot januártól itt találjátok meg! Tartsatok velem!

Boldog új évet kívánok nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése